Black Swan


Si pentru ca nu vreau ca blogul meu sa fie numai despre carti, m-am decis ca al doilea post sa-l rezerv filmelor (a doua pasiune a mea).

O sa incep prin a prezenta filmul pe care l-am vazut acum cateva zile si care pot sa spun ca m-a uimit. In primul rand prin modul in care a fost construit pentru ca desi la inceput totul este lent si nu te astepti la nimic special, pe masura ce trece timpul, actiunea devine mai alerta iar finalul este apoteotic.

Ca orice om normal, nu m-as fi asteptat la un astfel de final pentru ca totul se petrece destul de repede si totul este destul de ambiguu. Am incercat sa caut si pe net sa vad si parerile altora despre final insa nimeni nu a reusit sa stabileasca ceva cu exactitate, este un final deschis si fiecare intelege ce vrea din el.

Despre ce este vorba in film? In principiu despre o balerina perfectionista care vrea sa fie aleasa pentru rolul principal in piesa teatrului la care lucreaza. Ea este o fiinta delicata si inocenta (dovada ca traieste cu mama sa), este perfecta pentru rolul de lebada alba insa nu si pentru cel de lebada neagra (ea joaca un dublu rol in piesa). Dupa multe eforturi reuseste sa obtina rolurile si incearca sa se schimbe pentru a putea reusi in ambele roluri. Totusi, este obsedata de ideea ca altcineva ar putea sa-i ia postul si de aceea incepe sa-si piarda mintile.

Este un film bun de vazut si eu zic ca merita mai mult la Globurile de Aur dar asta e.. fiecare cu gusturile lui.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

